Sunday, November 9, 2008

The Truth!


The main reason blog ni tercipta 'karna' gue juz nk share dekat sumer orang di luar sana especially kepada kawan, ma auntie, uncle , cousin n yg mengenali gue pasal apa yg saya study selama 3 thun nih..study bout Zoology! At first mase mule2 masuk dulu program nih ramai yg pertikaikan esp orang2 di sekeliling gue tntang benda yg gue pelajari nih...ramai yg kata program ni tk masuk akal lar...dorang ketawa..katanya nnti dh habis belajar kerja kt Zoo....sUCH a sHALLOW minded...kata Dr Sheikh Muzafar....pulak!.....still ingat lagi first time dpt tawaran nih....Pengetua sekolah aku gelak2...katanya kenapa ambil kursus nih.....dasar pengetua Bodoh kN.....SEPAK TERAJANG KARANG baru tau....so let me introdce a little bit bout my kursus dengan harapan lepas baca nih jgan tnya lagi...dh muak dh explain pnjang lebar kt dorang...asal raya, orng kawen ker mesti tnya soalan sama...SHUT UR pie hole...!

 Gambar ni lar masa aku mule mule masuk skool kt ukm....rambut panjang lar cm Joe Jonas gitu..wawawawa..sajer jer nk try benda yg baru kan....so biasa lar mule2 suker..tpi biler dh lambat nk kering kan...esp bler nk g kelas pagi2 ngan rmbut lambat kering tuh buatkan aku sumpah tk nk panjangkan rambut lagi kecuali kalau ada blower...bru boley...susah nk maintainkan pon...potong poendek suday..lebey comel...hahaha..

By the wAY...ingat lagi mase lab fisiologi haiwan..ada pegawa sains tuh cm brutal sikit..Pn Kamariah...katenyer aku nih rambut panjang cm pompuan...so dia suruh ikat rambut baru boley masuk lab..adenyer...kalao ikat nmpak cm pompuan lar...huish..demi menjaga maruah dn nama...aku pon potong lar rambut nih..sedey gak...tpi nekad...nk masuk lab...                                                 

Contoh 'Posing' ngan rambut panjang .....semua nyer dlm kenangan..rimas lar actually....hehe! dah dah....habis citer rmbut panjang...menyeleweng jap.....actually tkder sangat yg interesting life1 st year...sumer basic jer study...tk ssah sngat..tujuannyer nk intro supaya biler naik thun seterusnya dh ada basic kukuh...ye lar..kukuh lar sangat...goyang2 ade lar! Life pon baik jer..asal weekend balik rumah naik ktm...lembab! aHAD BAlik semula...akak anta..tu jer...bOHSAN!

1 Comments:

At November 10, 2008 at 12:40 PM , Blogger oyen said...

1st year...hmm~
tak kenal ngkau lagi...
SAPE KAU???
hahahahha~

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home