Sunday, November 9, 2008

FiNAL YEAR!



 

                                                                                for your information...sekarang nih aku dlm thun 3 n aku berjaya pindah ke kolej baru..kolej nih depan fac jer..kire senang lar nk wat tesis kan...n dekat pon satu.tk ya nk siap awai2 tuk g kelas..! ni lar bilik aku..penuh ngan barang...atas meja...tpi selesa lar.....hmmm..zzzzz.....

 final year nih remeh n payah sangat..kena wat banyak presentation..nk wujudkan sikap seorang penyelidik lar cmtuh...jadiik the whole sem nih memang stress gegiler...tpi alhamdulillah....so far sumer ok..ini pon tngah amik final..means berjaya harungi kesusahan ....cepat jer masa berlalu....gambar yg aku posing nih gambar poster presentation lar....nsib baik ok..tk kena tembak ngan soalan2 pelik tpi benar tuh......hehe..........

 semester ni aku amik thai...sajer nk tenangkan pemikiran..best tau thai...exam dh pon selamat habis...moga2 dpt A..tuh abjad thai....konsonan dia..bukan vokal nya...vokal dia susah sikit lar..tpi so far dh belajar senang jer...kire boley dh baca tulisan belit2 tuh..cuma makna nyer tk tau lar..biasa lar vocabulary tuh kena banyak baca n practice...so lepas nih kalo pegi bangkok ajak lar aku skali..at least tk lar kena tipu bulat2...sana kn bahaya....nnti kot2 korang kena tangkap ker,,,,jual ker...rompak ker..so dengan adanya asas nih kalao lm bahaya boleh gak aku menjerit mintak tolong lm thai...nnti selamat lar..kalo korang shout HELP org thai tk tau...serius..tpi kalo aku shout AN TA RAY konpem korang sumer selamat..jdik belajr lar thai demi masa depan! AHAks

                                                        lm thun akhir nih memang bussy gler...nih lar contoh2 bukti nyer...tuh gambar aku tgkap..muke sembam cm nk nangis tuh sebab ngantuk sangat lar tuh..wat assignmet..study for test..wat proposal tesis...akhirnya aku tidur cm sleeping beauty..itu pon roommate aku tngkap gambar...bukti kukuh....! tpi sekarang nih cm dh biasa jer...boley adapt dah....level stress dh meningkat capability to resist tress dh up levelnya..cm game plak!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home