Friday, November 21, 2008

updates!!!!

well since dh lama saya tk post benda2 bukan2 kt sini n menghanjing orng2 disekeliling ngan mulut puaka aku nih....so akhirnya aku post lar something yg baru....hmmmmm what shud i post actually??????????ting tong?????blink??????
tkder paper yg baru, is juz dat i'm soo happy n relief coz finally my final exam was over 2 days ago n i can concentrate more on my thesis. secara keseluruhan nya aku rasa sem nih aku tk wat ngan berapa baik lar compared to the previous years....bukannya ape, cumer final ada 3subjek jer, 2 lp subjects n 1 major ......F.Y.I. tiap2 exam sucks man! 1 of my lp ...kitar semula bahan tuh senang....eventhough sumer essay tpi senang....hopefully results ok.....major..parasitology paling sucks sekali.....since this is my blog...aku nk mengaku..aku study kuat2 sangat subjek nih...i've been studying for this subject constantly sejak dari awal sem......penat2 jer the whole text book i memorize n at the end...yg kuar sumer dri nota ...DAN , DAN i repeat 1 of the question memang sangat2 tk berkualiti...i'm sorry Dr Bad......ada nyer nama cacing tempatan??????????????? mane benda tuh sumer penting....langsung tk standard lar question nyer.....im a bit down on dat day...tpi kuatkan jga semangAT  coz ada 1 more paper lagi, elementary biomathematics which is even more suckers too the max...sesiapa yg tk habis lp lagi, jgan2 lar menggatal jari jemari tuh tuk click pada smpweb n amik subjek ni unless korang memang dh sedia nk nangis air mata darah mase amik exam nnti...nmpak senang soalan nya tpi markah cm WTF! mase jawab aritu berapa kali da aku pusing2 kertas tuh ...n somemore dewan gemilang tuh aircond cm bilik mayat....buatkan otak aku lagi beku jer...dh lar stay up....malam2 kire2 sampai mata putih....kuar th paper...tk caya korang leh call orng2 nih dn tnyer pendapatnyer....kok wei dn grija...dorang nih pon mangsa2 kertas exam nih jugak......aku cumer boleh berdoa jer agar keputusan tk seteruk mana bagi subjek nih....ye lar tkut2 grade nya tarik pointer aku....sob sob!!!!!
by the way lupekan jer benda ngarut tuh sumer...dh habis dh pon...mls nk pikir2....ahad nih for ur information , kakak aku akhirnya kahwin gak...dn pada haritu sumer orng akn datang termasuk cousin belah papa ngan mak...hepi nyer! n aku terpaksa jadik anak lelaki yg solehah bersama ngan parents aku untuk jadik penyambut tetamu n aso ' budak bunga telur'...pernah dengar term nih....bukannye apa....abang2 aku yg atas2 nih sumer nyer ditugaskan untuk wat kerja2 buruh kasar dn keras....hahaha.......sian dorang!!!!!!!
so nntikan lar post yg seterusnya n ngan pic2 tuh sumer.....kepada kengkawan yg aku dh ajak..thanx alot coz boleh dtng...yier...kepada yg dh ajak tapi ada urusan lebey penting seperti projek, exam, nk jadik abng misali dn ajar adik nya tuk spm dn etc..tkper saya paham.....masing2 sibuk...sekadar ucapan terima kasih yg saya terima kerana mengajak datang tu pon dh memadai.....moga2 semuanya berjalan ngan lancar.....AMIN!

5 Comments:

At November 22, 2008 at 2:04 PM , Blogger Nani said...

sekali dr bad ade blog,habis mu farid
sume pon merungut pasal parasito,jgn wisau,ko da study teruk2 sure dpt elok.atleast B-..hehe

 
At November 22, 2008 at 3:29 PM , Blogger oyen said...

"jadik anak lelaki yg solehah"
.....
WTF??!

 
At November 22, 2008 at 6:09 PM , Blogger Nadia said...

no no no. tamo ckp WTF la. whut the heck da la. hehe. yea yea. setuju. parasito kua yang pling malang semalang malangnye tetibe kua psl org asli yang bulat bulat tu. da la ta bace. ingat ade bulat2 je. hahahaha! parasito sux. hell sux. ;p

 
At November 22, 2008 at 6:10 PM , Blogger Nadia said...

and! 15marks plak tu. dammit! woops! ;p

 
At November 24, 2008 at 10:07 AM , Blogger F@rid Abdul Aziz said...

nani: A-....yg B- tuh th....sape th...yg pencomment kot...hahaha..tkder lar...moga2 sumenyer baik2.

oyen: thanx sebab follow aku bwk bunga mangga..thanx for coming...thanx a lot..aritu aku sepenat-penat giler!

the girl: wtf for me stands for what the Focks...ahaha...or folks...aha....still souds guud...kan...ehehehhe

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home