Wednesday, May 20, 2009

So much for my happy ending....

Pernah dengar tk tajuk lagu nih...lagu Avril la kot....sekarang nih dh sampai penghujung nya...so dlm entry nih...semua nyer dah settle..alhamdulillah....
Secara jujurnya farid pon tk sangka...boleh lepas semua nyer sekali....sorry la coz memangdh lama tinggalkan blog nih...n macam dh terkubur lamanya...tk bukak...bukan tk minat...cumer tkder masa...hotak pon tk waras kebelakangan nih...
tpi......sekarang....semua nya dah selesai...harini....rabu...20 mei...esok 21 mei...happy birthday farid,...tahniah...kamu sudah 22 tahun...dh boleh undi....agaknya tahun nih farid graduate maybe itu hadiah tuk diri sendiri yang paling bermakna...
Secara jujur nya....im proud to say dat farid berbangga jadik produk ukm...kalo ada manusia yg berani kata dia tk bangga jadik pelajar ukm...haktuih la sama kamu...aku ludah sama kamu...suppose kamu bersyukur ngan apa yg kamu perolehi setakat nih....ingat senang ker nk dpt degree dlm masa 3 thun....penuh cabaran giler2 tau...tkkan la korang tk ingat zaman retro kiter siap2 kan lab report cm taik tuh...hah..kalo ingat tuh bagus la...
so sekarang nih...farid sangat happy..sebab....
1. semester habis....
2. tesis dah berjaya dah dihantar...
3. journal dah berjaya dah disiapkan....doktor kater bagus....cantik...nk hantar publishing...wow....positive respond....thanx dr....terharu!!!! journal english ok...publish kat biomedical research...bangga la
4. dah tk dok ukm...dok kat umah kakak...bandar mahkota cheras...selesa tapi penat travel...nyampah aku...
5. ada harapan dpt tawaran steward...gaji punya lah bapak oiiii lumayan...$$$$$$$$$
6. ada tawaran guru sandaran....hmm...ok gak..trima kasih cikgu fadzil sebab rekemen kan saya...untung gak pakai orang dalam..
7. im on lense...finally...muler2 susah gler..now peace of shitcakes...so long specks...tpi aku tkkan luperkan jasa kamu berkhidmat tuk shayeee...
tpi....dlm suka ada duka....
1. kengkawan lain dh tkder....im gonna miss u dear..serious...kalo nk mention kt sini bapakla panjang....korang2 sumer...samada yg ada blog or tkder....farid nk mintak ampun dn maaf kalo terkasar bahasa....almaklumla...mulut nih cm 'fokiek' sikit...sikit ker...or kekadang pernah ter miss behave ker....im sorik dear...~~~
2. aku rindu tahap gaban nk balik rumah nk spill sumer citer kt mak n papa....i miss u mom...happy mothers day...n happy birthday to my papa too (31st may)....nk bagi papa makan big apple la...tpi manis thp gaban la....nnti papa jadik hiperglycemia plak...
3. aku sekali lagi dlm igauan....ada tawaran kerja.ada tawaran sambung.....kena la istikarah lagi nih....haish....
4. duit dah habis...pokai thp dewa...kena lar carik...tk suker arr...damm...
so to all my fellow frenzzz....nih a special tribute pada kamu...ucapan ikhlas....
1. grija ~ my dear grija...im gonna miss u dear...thanx a lot for being such a gud fren for the past 3 years men...u noe lot bout my secret..keep it to u tau....im gonna miss u...u r such a good fren..thanx for being there when i need u....
2. faris razali ~ faris....all da best tau...nasihat aku satu jer...tingkatkan konfiden...insyaallah...kamu berjaya kelak..jgan cepat panik...hati kamu mulia...aku suka kawan ngan kamu...thanx alot sebab tolong aku selama 3 thun...thanx tolong tumpang ke rumah haiwan n zoo negara...
3. wawa toink~ wawa gedikzzz....ahaks....kalo ada jodoh kiter berjumpa lagi...ewahhhh..dalam makner tuh....ahaks....dh..yg lain jgan dok pikir bukan2..
4. nADYA ~ kurangkan kan la masalah jiwa raga dya tuh...farid tengok dya cm terseksa tahap gaban...keep in touch tau....all da best...semoga dpt keje bank cepat2...
5. ping~ all  da best gurl...u too...thanx a lot for ur help..best nyer kawan sama kamu...sporting n cincai tahap gaban...
6. syahmi~ kekalkan siapa diri anda..i like it dat way...moga anda berjaya dlm impian anda.
7.  nene.~ u'll find love someday....ko toksah dok gatai pikir saper la jantan sesuai tuk ko..ala..din kan ada...ok gak tuh....walimatul urus...
8. mas~ ko memang kool....stress thp gaban cmner pon ko tetap ok....so stick to it..
9. fatin~ fatin....walaupon ko suker dok dajjal kan aku..tpi aku tk pernah kesah...aku ok jer...aku pon dajjal kan ko gak..so same same...
10. faris sameon~ aliff aziz..gtuh!!!!
11. kok wei~ dak otak kuat hafal thp gaban...all da best to u....thanx sebab suker share knowledge n etc...best of luck in ur phd..dh botak crik saya...boleh bagi tonic..
12. teha~ aku tk pernah benci ko pon....maaf la kalo terasa..
13. diana~ kawin jgan luper ajak saya yer..
14. paan~ aku tk segan sama kamu la...nani , mas,fatin...berani korang buat statement gtuh yer...
15. nazrul~ maaf kan aku kalo pernah tk mempedulikan kamu....elakkan pemakaian ketat...kurang enak dok mata memandang..gurau jer...
16. poi chyi~ sweet little poi chyi....weekend later when we work we gong hang out shopping arr....
17. geetha~ seronok nyer ada kenal kawan seseremban....ahaks...
18. carmen~ 1 hari nnti pasti saya akan terserempak ngan kamu kat rasah jaya gak...
19. hairil~ semoga boleh berjumpa lagi masa hadapan...all da best...jgan lupekan aku...
to be continued.......

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home